neljapäev, 9. juuni 2016

Õpetaja Elp jumaldab gümnaasiumi

Jaanuarikuu meedia tiimi lisaülesandeks oli teha Lilleküla õpetajatega intervjuu või  persoonlugu õpetajatest. Valmistasime kasti, kuhu said õpilased panna küsimusi õpetajatele. Ka õpetaja Lemme-Liis Elpile esitati küsimusi ning seetõttu valisingi ka tema oma intervjueeritavaks. Küsisin temalt neid küsimusi, mida õpilased olid esitanud ning lisasin ka paar küsimust, et uurida veel tema kohta.

1. Kui te poleks õpetaja, siis mis ametit te peaksite?
Kindlasti midagi seotud esinemistega ja laval olemisega.
2. Õpetaja amet on vastutusrikas ja kindlasti mitte kergete killast, kuidas sündis see otsus, et saada pedagoogiks?
Lõpetasin muusikaakadeemia koolimuusika eriala, see ongi minu professioon.
3. Kas õpilased pigem annavad või võtavad energiat? Ning kuidas suhtute laiskadesse õpilasetesse?
Võtab ja annab, tasakaal peab ka siin olema. Laisklemine on inimloomuse osa, aga küll elu õigel ajal paika paneb.
4. Olete vahel tundnud et õpetaja amet on ennast ammendanud ning vajate uut väljakutset?
Õpetaja elukutse ONGI väljakutse. Ja selle nautimine...
5. Milline on teie elumoto?
"Kui tahad rahu,valmistu sõjaks" "Ma mõtlen sellele homme"
6. Milline õpilane olite koolis?
Oma arvamusega viieline.
7. Meenuta oma lemmikõpetajat, milline ta oli, mida olete temalt õppinud?
Mulle meeldisid mitmed õpetajad, kuid neid ühendas oma aine täielik valdamine, detailideni ettevalmistatud tunnid ,nõudlikkus, korrektsus,hea välimus. Neid vaadates ja kuulates jäi mulje, et õpetaja olla on midagi erilist.
8. Te õpetate meie koolis ainult ühe päeva nädalas, millega tegelete ülejäänud ajal?
Mul on lihtsam anda üks aadress, uudista sellel koduleheküljel ringi ,saad minu kohta nii mõndagi teada. www.arsis.ee
9. Miks teile meeldib õpetada gümnaasiumi õpilasi? Kas noored on teile midagi õpetanud?
Ma JUMALDAN gümnaasiumi, te mõtlete kaasa,huvitute teemadest, olete loomingulised. See annab minu tööle ka mõtte.
10. Kas te kannate igat kleiti ainult ühe korra?

Haha, mida nemad tähele panevad?!?T e pole pooli kleite veel näinudki...

Artikli autor: KeithJ

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar